Kids vloggen over lievelingsgroente

0
35
Maak in een vlog reclame voor jouw lievelingsgroente, bijvoorbeeld wortels.
Maak in een vlog reclame voor jouw lievelingsgroente, bijvoorbeeld wortels.

ARCEN Ongeveer 85% van de kinderen eet te weinig groente. Wat ze vaak wel leuk vinden is vloggen. De Veggie Vlog award van Spoony combineert beide. Het doel is om groenten een heldenrol te geven.

In de vlogs is het de bedoeling dat de kids, in de leeftijd van 4 tot en met 12 jaar, vrolijk en positief vertellen over alle facetten van groenten. Uit alle vlogs worden zes finalisten gekozen die met Spoony op groenten-ontdekkingstocht gaan. Gedurende drie maanden gaan de finalisten het proces van zaadje tot maag meemaken. Ze gaan de boer vloggend het hemd van het lijf vragen en gaan mee naar een grote productiekeuken om met echte koks in mega-pannen te roeren. Ook mogen ze op het grote B2B event Food Unplugged, waar honderden beslissers uit de voedingsindustrie bij elkaar komen, op het podium vertellen wat hun tip aan volwassenen is om groenten aantrekkelijker te maken.

Meedoen
Om mee te doen aan de Veggie Vlog award maak je een kort filmpje van maximaal 1 minuut waarin je jezelf voorstelt en reclame maakt voor jouw lievelingsgroente. Stuur het filmpje voor 18 juni via WeTransfer, dus niet via de mail, naar veggievlog@spoony.nl.

Op 22 juni worden de finalisten bekend gemaakt. Begin september zit het groentenavontuur erop en maakt Spoony de uiteindelijke winnaar bekend. Deze gaat er vandoor met een vlogcamera en een vlogcursus ter waarde van € 250,-.

Voor meer informatie: www.spoony.nl/veggievlog

Reageer op dit bericht

Please enter your comment!
Please enter your name here